טיפים להחלפת מצבר לקראת החורף של 2018

החלפת מצבר ראשית

החורף המתקרב בצעדי ענק והוא מחייב תחזוקה והחלפה לעיתים של המצבר. מהם הטיפים הטובים ביותר? לירון מצברים מסביר.

החלפת מצבר בחורף – חיסכון משמעותי בכסף וזמן

רבים מאתנו מכירים את הסיטואציה הזו: יום חורפי, גשום וקר ואנחנו באמצע הנסיעה נתקעים עם רכב שלא מניע, זאת מאחר והמצבר סיים את עבודתו. הסיטואציה הזו מוכרת לרבים אבל היא ניתנת למניעה, זאת כדי להימנע ממצב שבו אנו צריכים להזמין גרר בגשם ובעיקר מבחינת עלויות. בעיות חשמליות רבות מיוחסות פעמיים רבות למצבר, ולכן חשוב מאוד על מנת לשמור עליו ועל חייו להקפיד על ניקיון המגעים של המצבר ואף לרסס את האזור בספריי דוחה רטיבות, זאת כדי לשמור על המצב הקיים בתקופת החורף. כמו כן, חשוב לדעת כי העצה הטובה ביותר ע"פ לירון מצברים היא לבצע החלפה של מצבר במידה והוא סיים את חייו לפני תחילת החורף, זאת משום שהקריאות להחלפת מצברים עולים בכ – 50% בתקופת החורף, מה שמייקר באופן משמעותי את עלות המצבר. על כן, להלן הטיפים להחלפת מצבר לקראת החורף של 2018 כך שתדעו בדיוק באיזה מצבר לבחור בדיוק לפני תחילת העונה הקרה של השנה:

  • בדיקה כי המצבר מתאים להוראות היצרן – בטרם ההתקנה של המצבר בדקו כי הוראות היצרן אכן מתאימות לרכב שלכם. לא כל מצבר יכול להתאים, ולכן חשוב לבצע התאמה מדויקת עד מידת האפשר.
  • משך זמן האחראיות של היצרן – חשוב מאוד לוודא כי עם קבלת המצבר ניתנת גם תעודת אחראיות של היצרן, מה שמעיד בדרך כלל על האיכות של המצבר. ככל שזמן האחראיות ארוך יותר, כך ניתן לדעת כי אכן מדובר במצבר איכותי וטוב.
  • רכישה של מצבר חדש בלבד – ניתן בהחלט לרכוש גם מצבר יד שנייה, אבל חשוב מאוד לבחור כי הוא בדרך כלל יכול לשרת לזמן קצר בלבד. על כן, חשוב לוודא כי המצבר החדש ארוז בניילון וכן להתבונן בתאריך הייצור אשר מוטבע על גבי המצבר וזאת על מנת לוודא כי הוא אכן תקין וחדש.
  • מחיר – קיימים בשוק המצברים מגוון רחב מאוד של מחירים, חשוב לא לרכוש מצבר יקר (אשר לא מעיד בהכרח על טיבו) וגם לא זול מאוד, אלא לבצע סקר שוק ולבדוק מהו המקום הטוב ביותר שמעניק את ההצעה הטובה ביותר בטרם החלפת המצבר לפני החורף.

החלפת מצבר

מעוניינים להכין את הרכב לחורף ולרכוש מצבר לרכב עד הבית? אצל לירון מצברים תוכלו לקבל שירות החלפת מצבר עד הבית, 24 שעות ביממה וזאת במחיר משתלם אשר מתאים לכל כיס עם צוות מקצועי אשר בקיא בתחום ויידע להתאים עבורכם את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ותיאום הגעה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי לרכב

4  טיפים להגברת החשק המיני בדרך הטבעית

ליבידו, הרצון לפעילות מינית, הוא היבט חיוני של מערכת יחסים אינטימית בריאה. גורמים שונים כמו מתח, בחירות אורח חיים

איזו תאורה תתאים למשחק פוקר ביתי?

בחירת התאורה הנכונה למשחק פוקר ביתי היא חיונית ליצירת אווירה המשפרת את חוויית המשחק תוך הבטחת נוחות ונראות לכל

השלכות המס של בעלות על מספר נכסים: תובנות חשובות לבעלי דירה שנייה

בעלות על מספר נכסים יכולה להביא יתרונות פיננסיים משמעותיים, אך היא גם מציגה מורכבות מבחינת השלכות מס. הדבר רלוונטי

מתכת או פלסטיק? כך תבחרו מסגרת למשקפיים

בבואכם לבחור מסגרת למשקפיים שלכם, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא האם ללכת על מתכת או פלסטיק. לשני החומרים